معاون استاندار آذربایجان شرقی: مجوز فعالیت تاکسی با توجه به نیاز مراغه صادر شود

معاون استاندار آذربایجان شرقی:

مجوز فعالیت تاکسی با توجه به نیاز مراغه صادر شود

مراغه – ایرنا - معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مراغه گفت: مجوزهای فعالیت تاکسی های درون شهری و برون شهری مراغه باید با توجه به نیازهای این شهرستان صادر شود.

 

ظفر محمدی روز پنجشنبه در جلسه بررسی مشکلات سازمان تاکسیرانی مراغه افزود: صدور مجوز فعالیت مازاد، نارضایتی و ضعف در کنترل و نظارت بر تاکسی ها را در پی خواهد داشت.
وی گفت: نظارت و کنترل مستمر بر فعالیت ها، نحوه تعامل با مردم و نیز پوشش و خدمات رانندگان تاکسی های درون شهری و برون شهری باید از سوی سازمان تاکسیرانی تشدید شود.
فرماندار مراغه گفت: ناوگان تاکسیرانی درون شهری همگام با سایر نهادهای خدمات رسان تاکنون خدمات مناسبی را برای رفاه حال شهروندان انجام داده است.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی مراغه نیز گفت: در شش ماهه اول سال جاری، 192 پروانه فعالیت برای رانندگان صادر و نیز 902 مورد پروانه برای دارندگان کارت شهری توسط این سازمان تمدید شده است.
عزیز موقعی افزود: تشکیل جلسه های آموزشی برای رانندگان سرویس مدارس با همکاری کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی و نیز کلاس های آموزشی و توجیهی برای رانندگان تاکسی های درون شهری و برون شهری از جمله اقدام های انجام شده در حوزه فرهنگی و اجتماعی این سازمان در سال جاری است.
وی ادامه داد: برخورد با رانندگان متخلف، ارائه تذکر و نیز نظارت و کنترل مستمر بر فعالیت ناوگان تاکسی های درون شهری و برون شهری و ایستگاه های مسافری از طرح های انجام شده در این سازمان در راستای فرهنگ سازی است.
به گزارش ایرنا در زمان حاضر یک هزار و 344 تاکسی در قالب ناوگان درون شهری مراغه به ارائه خدمات می پردازند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 3 مهر 1395برچسب:, | 11:59 | نويسنده : شهروند مراغه ای |